Polityka zwrotów

Jakość towaru i zobowiązania gwarancyjne

  1. Jakość Towaru sprzedawanego zgodnie z warunkami niniejszej Umowy musi odpowiadać obowiązującym normom i wymaganiom technicznym producenta.
  2. Okres gwarancji wynosi co najmniej 12 miesięcy od momentu odbioru Towaru.
  3. Sprzedawca gwarantuje jakość dostarczonego Towaru przez okres wskazany w umowie, pod warunkiem przestrzegania przez Kupującego zasad przechowywania i użytkowania zgodnie z instrukcją dostarczoną przez Sprzedawcę. Gwarancja na Towar wygasa wcześniej w przypadku samodzielnej ingerencji Kupującego w działanie i/lub konstrukcję urządzenia.
  4. Warunki i zasady obsługi są wyjaśniane Kupującemu przez Sprzedawcę w momencie przekazania Towaru i określone w odpowiednich dokumentach (książeczka serwisowa, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna itp.).
  5. W przypadku awarii Towaru w okresie gwarancji Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę na piśmie o tym fakcie nie później niż w ciągu trzech dni kalendarzowych od momentu wystąpienia usterki, wysyłając wiadomość na adres e-mail: fastkava.polska@gmail.com.
  6. W przypadku użycia niskiej jakości kawy, mleka, czekolady lub innego produktu stosowanego według własnego uznania przez Kupującego, gwarancja na ekspres do kawy zostaje automatycznie unieważniona.